Saturday, 13 December 2014

Ais Krim berperisa Makanan Laut di Jepun

Ais Krim Berperisa makanan laut di Jepun


Semua orang mesti suke makan ais krim kan. Kebanyakannya, kite semua lebih suka makan ais krim perisa coklat, vanilla, strawberi dan mint yang berangin tu kan. hehe.. Tapi yang peliknye kat Jepun ni, diorang suke makan ais krim yang berperisa makanan laut. huhu.. entah ape rasenye agaknye tu kan. hehe. Kalau berkesempatan suatu hari nanti, saya nak jugak pergi ke negara jepun dan merasai sendiri apa keistimewaan ais krim berperisa makanan laut kat jepun tu. hihi. klah kat sini ada beberapa video yang menarik yang ingin saya kongsikan dengan anda semua. ok. Enjoy ^_^










No comments:

Post a Comment

^_^ Vrom..Vrom...Ruang Conteng-conteng ^_^ :